torsdag 15. januar 2009

Til gyn med rosa truser

Jah, da har jeg vært hos gyn. Sa til ham at jeg hadde IKM idag, men etter en UL kunne han ikke forstå at jeg skulle ha det idag, da "laget" i livmoren var altfor tjukt til at det var ikm idag. Han sa at enten måtte jeg være gravid eller så hadde jeg eggløsning nå. Hmmm.. Men jeg hadde jo eggløsning for lenge siden (Man får visst eggløsning 3-4 dager etter siste pille sa gyn). Kanskje pergotimen ikke har fungert, da?
Mannen min ble henvist til Ken Purvis i Oslo for sjekk av spermier o.l. Håper ikke de finner noe galt..

Nå er det vel bare å vente, og vente..

negativ cb idag og..

4 kommentarer:

  1. hmmm, så merkelig..
    skal du tilbake for å sjekke mer da eller? Eller er det bare å vente i det uendelige på mens eller pos.test?

    Ja, misunner dem ikke den koppen altså.. Men mannen min har sagt at han skal gjøre det han også da :) Tror jeg skal be om en henvisning for ham på mandag - ser ingen grunn til at jeg skal ha flere runder med pergo hvis det er noe galt hos ham.

    SvarSlett
  2. Veldig merkelig spør du meg.. Jeg skal ikke tilbake. Han sa jeg skulle ha en pausemnd (han tror jo som sagt jeg a) gravid eller b) eggløsning NÅ! og ingen av delene kan stemme liksom.. Cb lyver jo som kjent ikke.. Lurer på om det har skjedd noe kluss i syklusen. f.eks at jeg HAR el nå men da har jo ikke pergoen fungert.. hmmm...

    Kanskje du har en cyste siden mensen aldri kommer..?

    Nei det er bare dumt å kjøre seg ut på hormoner også er det ikke oss det er noe galt med...

    Hvordan har dagen vært?

    SvarSlett
  3. Helt ok dag, fått gjort masse på jobb :)

    Ellers fryser jeg i hjel nå da! Vi holder på å bygge på huset, og har åpnet mellom nye og gamle delen. Den nye har vi ikke varme i, så når det blir kaldt ute krever det mye mer å holde det varmt her.. Så nå har vi 18 grader her inne..

    Syns jeg er flink jeg da, blitt mye bedre de siste mnd hvertfall, klarer liksom å blokke ute all prøvinga! Selvom jeg har sett på vogn og sprinkelseng på nett idag.. hehe

    Blir så nysgjerrig når jeg ser de skriver om de nye vognene sine på bim.

    Hvordan har dagen din vært ellers da?

    SvarSlett
  4. Så bra da!

    Datteren min har ødelagt spavetasten min så sliter litt med å skrive, he he

    Jeg også klarer å blokke ut prøvinga, eneste problemet er under EL. Da klarer jeg nesten ikke ha sex engang fordi jeg blir så stressa..

    Hva slags vogn har du lyst på da? Jeg har hatt tre, jeg da.. Hehe.. Simo, quinny og carena;)

    Gjort noe gøy idag?

    SvarSlett